МАГАЗИН ЗАМОВЛЕННЯ НЕ ПРИЙМАЄ
+38 (068) 136-38-58
+38 (066) 921-68-58
+38 (073) 073-47-38
Доставка

Доставка товару Покупцю.

    Замовлення Покупцю отправляються з понеділка по суботу, крім вихідних та святкових днів. На сайті «Служби Доставки» , можна подивитися графік роботи в святкові дні. При оформленні замовлення Покупцеві необхідно заповнити на сторінці «Оформлення замовлення», інформацію про замовника:
   Прізвище → Ім'я → мобільний телефон → адресу електронної пошти;
Якщо одержувач замовлення не Ви а інша особа, напишіть дані Отримувача:
    Прізвище → Ім'я → мобільний телефон;

Доставка в відділення «Нова Пошта».

    На сторінці «Оформлення замовлення», виберіть значок «Нова Пошта» з доставкою в відділення, після цього виберіть населений пункт і відділення.
При виборі відділення, перевірте можливість прийняття цим відділенням вашого замовлення, за його вазі і габаритам.
Дивіться типи відділень служби доставки «Нова Пошта», з вимогою до ваги і габаритів до відправлень, габарити вказані з урахуванням упаковки.

Вантажне Відділення

    (без обмежень по вазі) та адресні забір/доставка здійснюють приймання/видачу відправлення, одне місце якого не перевищує такі параметри:
- вага (фактична чи об'ємна) - до 1000кг;
- довжина або ширина - до 300см; - висота - до 170см.

Поштове Відділення

    (до 30 кг на одне місце або на одну експрес-накладну ) здійснюють приймання/видачу відправлення, одне місце якого не перевищує такі параметри:
- вага (фактична чи об'ємна) - до 30кг;
- довжина, ширина або висота - до 120см.

Міні-Відділення

- (до 5 кг на одне відправлення) здійснюють приймання/видачу відправлення фактичною й об'ємною вагою до 5кг;
- вага (фактична або об'ємна) - до 10кг;
- довжина, ширина або висота - до 60см;

Почтомат

(до 30 кг на одне місце) здійснюють видачу відправлення, яке не перевищує такі параметри:
- відправлення в відділення «Почтомат» має бути повністю оплачені;
- товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 6000грн;
- фактичною вагою не більше 30 кг (на одне місце) і габаритами не більше 40х60х30см. Відправлення, котороя за своїми розмірами не поміщається в комірку почтомата, доставляється для видачі в найближче відділення «Нова Пошта»;

Доставка кур'єрською службою «Нова пошта».

    На сторінці «Оформлення Замовлення», виберіть значок «Нова пошта» з адресною доставкою і напишіть адресу доставки:
- область, район і населений пунк;
- вулиця, провулок або проїзд;
- номер будинку або будівлі (корпус);
- номер квартири, офісу і т.д .;
   !!! Адресна доставка «Нова Пошта», можлива тільки після повної 100% оплати вашого замовлення. Кур'єрська служба компанії «Нова Пошта» не приймає післяплатою.

Доставка інший «Служби Доставки».

- доставка у відділення: на сторінці «Оформлення замовлення», виберіть значок «Iнша Служба» (Автолюкс, Укрпошта, Міст Експересс, САТ, і т.д.) і напишіть номер складу та адреса:

    адресна доставка, на сторінці «Оформлення замовлення», виберіть значок «Iнша Служба» (Автолюкс, Укрпошта, Міст Експересс, САТ, і т.д.) і напишіть адресу доставки:
- вулиця, провулок або проїзд;
- номер будинку або будівлі (корпус);
- номер квартири, офісу і т.д .;
   !!! Доставка інший «Служби Доставки», можлива тільки після повної 100% оплати вашого замовлення.

- терміни доставки вашого замовлення в відділення «Нова Пошта» по Україні становлять від 1 до 3 днів;
- після відправки вам замовлення, ви отримаєте повідомлення з номером експрес-накладної;
- уточніть дату отримання вашого замовлення, ви можете на сайті компанії «Нова Пошта» або інший «Служба Доставки», ввівши номер експрес-накладної в поле відстежити-онлайн;

Отримання товару Покупцем.

   !!! Звертаємо увагу Покупців на те, що весь товар перед відправкою перевіряється і срахуется на повну вартість, сума повної вартості одержуваного товару повинна бути вказана в страховці експрес-накладної «Служби Доставки». Страховка необхідна для того щоб, в разі псування або втрати товару з вини «Служби Доставки», була можливість отримати відшкодування вартості товару від «Служби Доставки».
    Товар перед відправкою завжди додатково упаковується, для його збереження при транспортуванні.

Перевірка кількості i цілісності одержуваного товару.

    1. При отриманні товару у відділенні «Служби Доставки» (в присутності співробітника відділення) або у кур'єра, перевірте цілісність зовнішньої упаковки. Робити це потрібно безпосередньо в відділенні або при отриманні у кур'єра.

    2. Якщо з зовнішньою упаковкою все в порядку в присутності співробітника «Служби Доставки» акуратно зніміть зовнішню упаковку і після цього перевірте:
- упаковка товару повинна бути цілісною;
- безпосередньо на товарі не повинні бути видимі пошкодження;
- найменування і кількість товару має збігатися з накладної;
Якщо всі перераховані вище умови в порядку, Одержувач може призвести оплати (післяплатою і за доставку товару), а також поставити підпис на чеку (посилка отримана).

    3. У разі коли, зовнішня упаковка товару пошкодження або викликає підозри, що вона була розкрита, пред'явіть це співробітнику «Служби Доставки» і зробіть кілька фотографій на свій мобільний телефон. Після цього в присутності співробітника «Служба Доставки» акуратно зніміть зовнішню упаковку і перевірте:
- упаковка товару повинна бути цілісною;
- безпосередньо на товарі не повинні бути видимі пошкодження;
- найменування і кількість товару має збігатися з накладної;
Якщо всі перераховані вище умови в порядку, Одержувач може призвести оплати (післяплатою і за доставку товару), а також поставити підпис на чеку (посилка отримана).

    4. Якщо після зняття зовнішньої упаковки ви помітили, незначні пошкодження безпосередньо упаковка товару, пред'явіть це співробітнику «Служба Доставки» і зробіть кілька фотографій на свій мобільний телефон. Після цього в присутності співробітника «Служба Доставки» перевірте:
- безпосередньо на товарі не повинні бути видимі пошкодження;
- найменування і кількість товару має збігатися з накладної;
Якщо всі перераховані вище умови в порядку, Одержувач може призвести оплати (післяплатою і за доставку товару), а також поставити підпис на чеку (посилка отримана).

    5. Якщо після зняття зовнішньої упаковки ви помітили:
- що упаковка товару має сильні пошкодження;
- товар має видимі пошкодження;
- кількість товару менше ніж вказано в накладній;
    Одержувачу необхідно зробити кілька фотографій на свій мобільний телефон даних ушкоджень. У цьому випадку клієнтові необхідно звернутися до керівника відділення «Служба Доставки» або кур'єру і показати їм виявлені пошкодження, після чого оформити Акт-Претензію.
!!! Після оформлення Акта-Претензії (копія повинна бути на руках у Одержувача), клієнт товар з відділення «Служби Доставки» або у кур'єра не забирає і доводить до відома Відправника про виниклі обстаятельство. Відділення «Служба Доставки» або кур'єр, відправляє Акт-Претензію (свій екземпляр) в юридичний відділ «Служби Доставки» для проведення службового розслідування.
    Оформлення Акта-Претензії необхідно для подальшого розгляду з службою доставки і отримання відшкодування вартості зіпсованого або втраченого товару.

Оплата доставки товару.

    Оплата доставки проводитися за рахунок Покупця за тарифами «Служби Доставки». Тарифи по доставці залежать від відстані між відділеннями служби доставки відправника і одержувача, а також від ваги і габариту посилки.

Оплата замовлення Покупцем.

    Детальну інформацію дивіться в розділі «Оплата».

Повернення товару від Покупця.

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів»:
    - 1.1 покупець має право відмовитися від придбаного товару (крім Індивідуального замовлення ) в будь-який час до моменту його отримання, або після отримання протягом 14 календарних днів;
    - 1.2 у разі коли Покупець при отриманні замовлення або після отримання протягом 14 календарних днів виявив, невідповідність замовленого товару заявленим Споживчими характеристикам, товар може бути повернений або проведений обмін на такий же товар, який повністю влаштує Покупця;

Повернення покупцем Індивідуального Замовлення.

Товар який має в описі характеристику Виготовлення під Замовлення є Індивідуальні замовленням, (приклад: виготовлення тканинної ролети або римської штори і т.д.)
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів»:
    - 2.1 покупець після підтвердження Індивідуального замовлення, не має права відмовитися від замовлення або змінити замовлення, крім випадку коли замовлення ще не надійшов у виробництво;
    - 2.2 у разі коли Покупець отримав Індивідуальне замовлення, який відповідає всім заявленим на сайті Споживчим характеристикам, такий товар поверненню не підлягає;
    - 2.3 у разі коли Покупець виявив при отриманні Індивідуального замовлення , невідповідність замовленого товару заявленим на сайті Споживчим характеристикам, такий товар може бути повернений або проведений обмін (протягом 14 календарних днів з моменту отримання) на такий же товар, який повністю влаштує Покупця;

!!! Звертаємо увагу Покупців на те, що Колірна палітра продукції запропонованої на сайті, може дещо відрізнятися, від Колірний палітри реального товару, це обумовлено різною передачею кольору моніторів і індивідуальним сприйняттям кольору Покупцем, даний нюанс необхідно враховувати при виборі і отриманні товару.

Умови до товару для його повернення.

    Повернення товару може бути здійснений в тому випадку, якщо:
- товар не був у вживанні і збережений зовнішній товарний вигляд (товар не має слідів подряпин, сколів, потертостей, деформацій і т.д.);
- товар укомплектований повністю згідно його специфікації;
- збереження цілісності упаковки і заводського маркування (ярлики, стікери і т.д.);

Порядок повернення товару.

    Якщо все вище перераховані умови відповідають для виконання повернення, то Покупець має можливість зв'язатися з менеджером:
- за телефонами вказаними на сайті: +38 068 136 38 58, +38 066 921 68 58, +38 073 073 47 38
- за адресою електронної пошти з форми зворотного зв'язку на сторінці контакти: sales@primehouse.com.ua

    Для здійснення повернення Покупець повинен повідомити менеджеру в усній або письмовій формі:
- номер Замовлення покупця (приклад: №5482 від 17.01.2019), інформацію про замовленні Покупець може подивитися в своєму особистому кабінеті або в електронній копії замовлення відправленої Покупцеві на e-mail;
- повідомити або написати причину повернення;
- вказати перелік і кількість товару який підлягає поверненню;

    Після перевірки менеджером, отриманої від Покупця інформації на замовлення, який підлягає поверненню і соответсвия її на умови повернення, покупцеві повідомляються:
- «Служба Доставки»;
- адреса доставки;
- одержувач ( Прізвище → Ім'я → мобільний телефон );
    !!! При відправці повернення замовлення, Покупець повинен забезпечити товар додаткової упаковкою для збереження товару при транспортуванні і застрахувати посилку на повну вартість товару.

Повернення оплати Покупцеві за повернутий товар.

    Після соглосованія з менеджером повернення товару ( умови повернення дивіться в розділі «Доставка» → Повернення товару від покупця ), у Покупця є можливість отримати гроші за повернений товар Оплатою на карту або Післяплатою. Яким чином Покупець отримає гроші за повернений товар, залежить від того як Покупець оплачував товар або за взаємною домовленістю з менеджером.
    Повернення грошей Покупцеві проводитися тільки після отримання товару Продавцем:
- оплата Покупцеві на платіжну карту повертається протягом 2-х робочих днів, після отримання товару Продавцем;
- оплата Покупцеві післяплатою повертається службою доставки «Нова Пошта», після того як Продавець отримав товар;

Оплата витрат з доставки повернення від Покупця.

    Умови повернення товару Покупцем:
- в разі повернення товару Покупцем відповідно пункту 1.1 витрати з доставки повернення несе Покупець;
- в разі повернення товару Покупцем відповідно пунктів 1.2 та 2.3 витрати з доставки повернення несе Продавець;